Verkoop kaarten.

zaterdag 13 februari 2010

Happy Valentine day.

Hallo allemaal,
Dit kaartje had ik al een paar dagen klaar liggen maar ik had geen tijd om het te posten.
Dus bij deze..................

Het afdrukje wat ik heb gebruikt is van Mo`s digitaal, ze heeft echt prachtige digi stamps, is zeker de moeite waard om daar eens te gaan kijken.
Ik heb het gekleurd met Prisma Color potloden. Het papier wat ik heb gebruikt is van Daisy Bucket Disign genaamd Crazy Love. Het past er perfect bij.

Het fotohoekje, hartjes rand en de hart rand/swirl heb ik gesneden met de Silhouette snijmachine.
De bloemen zijn geponst met de retro Flower punch en heb ik wat stippen opgemaakt met een Perlen Pen.
Dat is een pen van Viva decor. Je kan daar prachtige pareltjes mee maken voor op je kaarten of voor scrapbooking.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat roosjes en spacers.

groetjes Ingrid

5 opmerkingen:

elly zei

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF hoor
wat een mooie kaart heb je gemaakt
toppie hoor

groetjes elly

Jennie zei

Jeetje Ingrid,de kaart super geworden.Prachtig.
gr. Jennie

chantal zei

hoi ingrid
wat een schitterende kaart
erg leuk gedaan
liefs chantal

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, wat een schatje! Echt super mooi gemaakt, ook erg mooi papier! Groetjes Marianne

Christa zei

Echt een schatje!!

Liefs van Christa