Verkoop kaarten.

zondag 13 juni 2010

Sunshine.


Hallo allemaal,
Ik heb deze keer weer een mooie Magnolia stempel gebruikt uit de Wedding serie, ze zijn weer geweldig.
Ik heb het met Distress inkt ingekleurd.
Het papier wat ik heb gebruikt is van DCWV Linen Closet, prachtige lichte tinten zijn het.
Verder heb ik gebruikt gemaakt van een Sizzix stans van Tim Holtz Alterations " Ornare.
Ook heb ik een takjes/blaadjes pons gebruikt van Martha Stewart en van L-Em.com
De vlindertjes zijn van een Picture Punch en de kleine bloemen van een Retro Flower Punch.
De hele kleine bloemetjes op de Retro Flower Punch zijn van een Olba pons.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
groetjes Ingrid

5 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kaatrje ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Echt heel mooi en wat een lieve stempel zeg!!
Helemaal toppie.

Liefs Marianne

Angela zei

Waauuww Ingrid wat een schitterende kaart....
Helemaal geweldig!!

Linda zei

Wa een prahtige kaart, met zulke mooie kleuren.

Gr linda

WILMA zei

Wat een beeldig kaartje in prachtig blauw! Super gedaan Ingrid!
Liefs
Wilma