Verkoop kaarten.

vrijdag 20 augustus 2010

Beterschaps kaartje.

Hallo allemaal,
Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met een
afdrukje van Whiff Of Joy, ik vindt hem zo schattig.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met distress inkt.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Making Memories. Ook heb ik een Nestabilitie gebruikt genaamd Big Scalloped Squares LG en een Deep Edger Punch van Martha stewart.
De kaart is verder afgewerkt met bloemen, roosjes,
blaadjes en wat glitter.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Ingrid

3 opmerkingen:

Lia zei

Ach...........het muisje ziet er echt ziek uit, een hele leuke kaart Ingrid.

Groetjes Lia

chantal zei

schitterend kaatrje ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Deze kaart is ook geweldig Ingrid,leuke stempel,mooi je papier.

Liefs Riet.