Verkoop kaarten.

zondag 31 oktober 2010

Kinderwagentje.

Hallo allemaal,

Deze keer geen kaart maar een knusel werkje. Een kinderwagentje. Mijn maatje had al eens een paar gemaakt, dus ik wou het ook even proberen.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Pipoos, een hele mooie lijn met allemaal beertjes , voetafdrukjes en meer.

Het patroon heb ik dus van mijn maatje gehad.

Verder heb ik Nestabilities , splitpennen , bloemen en swirls gebruikt.
 Voor de randen aan de kinderwagen heb ik een Martha Stewart pons gebruikt.

Op de wielen zitten kleine bloempjes, die zijn geponst met een pons van Pipoos.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Ingrid

8 opmerkingen:

celia zei

Hey Ingrid, heb in de vakantiemaand (juli) ook eentje gemaakt voor mijn vriendin die ging bevallen.Ik had er ook nog een vitrinebox bij gemaakt om als kado te geven. Dit is de link.

http://celia-thecolorofmydreams.blogspot.com/2010/07/hey-allemaal-ik-heb-prachtig-althans.html#comments

Die van jou is ook supermooi,ik zal eens moeten gaan snuffel tussen het papier in de pipoos!
Heel veel liefs,Celia.

chrilvian zei

hhahaah ik leg net cardsonly klaar met de kinderwagen, poging doen voor vanavond
maar die van jou is een prachtig werkje hoor

Riet zei

Ohhh wowww Ingrid,Wat schitterend gemaakt,mooi papier heb je er voor gebruikt.

Liefs Riet.

chantal zei

wou schitterende kinderwagen ingrid
echt super
liefs chantal

Anoniem zei

hallo

ik vind deze kinderwagen zo mooi!
ik zou hem ook even willen uitproberen.
Is hij te vinden in Cards Only? welke uitgave?
Alvast bedankt

Tine

Unknown zei

Oh die is echt leuk zeg!! Ik had 'm ook zien staan in de Cards Only, maar de jouwe is veel leuker!!
Groetjes, Frea

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

chrilvian zei

hij staat op mijn blog