Verkoop kaarten.

zaterdag 19 maart 2011

Just Because.


Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik vanavond even afgemaakt, ik was er een paar dagen geleden al mee begonnen maar moest nog worden voorzien van bloemen e.d.
Het afdrukje is van Magnolia en is ingekleurd met H20.
De randen van haar hoed en jurk heb ik bewerkt met stickels.
Het papier wat ik heb gebruikt is van een nieuwe serie van Making Memories.
De nestabilitie die ik heb gebruikt is een ovaal en de rand is geponst met een Martha Stewart border punch.
De tekst heb ik met een cirkel pons geponst, en een schulpje erachter. De tekst heb ik zelf op de pc gemaakt.
verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, blaadjes , roosjes en strass steentjes.

Groetjes Ingrid

9 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat een prachtige kaart en de glitters zijn duidelijk zichtbaar maar heel subtiel gedaan!!! Mooi hoor!!!

Groetjes marjolein

Wil zei

Hoi,

Wat een mooie kaart,met prachtige kleuren.
Mijn komplimenten hoor!!!

Groeten WIL

Roelie zei

Wat weer een lekker fris kaartje Ingrid, hij sparkled je tegemoet, heerlijk!!!
Groetjes Roelie

Yvonne zei

Hoi Ingrid,
Schattige kaart heb je weer gemaakt. Echt heel mooi!
groetjes Yvonne

chantal zei

schitterende kart ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Prachtige kaart Ingrid.

Liefs Riet.

Mandy zei

Ingrid, your card is so pretty.

Mandy

Andrea zei

She is so pretty - another magnolia to add to my wish list :lol:
Thanks for joining in with the Ribbon Girl colour challenge

nettie53 zei

Hallo Ingrid,
Jouw kaartje is heel erg mooi! Leuk dat je op mijn blog kwam kijken. Ik vind jou blog achtergrond erg mooi!
Groetjes,
Nettie