Verkoop kaarten.

donderdag 14 april 2011

Fijne verjaardag


Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook??
Dat je niet meer kan zien hoeveel volgers er op je blog staan.
Ik kan natuurlijk niet zien wanneer er 160 volgers zijn om de Candy weg te gaan geven.
Als ik het morgen nog niet kan zien dan ga ik morgen de Candy weg geven, dus houd het in de gaten.

Nu ff over de kaart.
Ik heb een stempel van Magnolia gebruikt en ingekleurd met Copic markers. Delen van de vleugeltjes heb ik bewerkt met stickles diamond.
Het papier is het mooie papier van Maja design, prachtig is het. Ik heb bij Stamping Back nog wat besteld en als het goed is ligt het vanmiddag al op de deurmat.
Dus maar ff wachten tot ik er mee aan de slag kan want ik moet vanmiddag en vanavond eerst werken.
De Doily stans die ik heb gebruikt is van Cheery Lynn Design. Prachtige stansen zijn het. De foto hoekjes zijn van een Sizzix stans. De vlindertjes en de takjes heb ik gesneden met de Cricut.
De tekst is geprint en heb ik eens van iemand gekregen.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, roosjes en wat Stickles hier en daar.

groetjes Ingrid

13 opmerkingen:

Angelique zei

Prachtig is deze stijlvolle kaart! Je volgers staan nu op 145... Ik kan ze wel gewoon zien hoor;)

Anoniem zei

Hoi Ingrid, wat een schitterend kaartje, heel lief in deze zachte kleurtjes.
Ik kan je volgers ook gewoon zien hoor.
Groetjes Jannie

Anneke zei

wat een prachtig kaartje ingrid en de zachte kleuren zijn zo mooi

marjoleincreatief zei

Erg mooie kaart. Leuk hè dat je met die stans doilies kan maken in de kleur die bij je kaart past hè??? Ben er ook helemaal weg van.

Groetjes marjolein

Linda zei

Wat een lief kaartje. ik kan de volgers op je blog gewoon zien hoor. maar ook in je dashbord kun je je aantal volgers zien.
groetjes Linda

chrilvian zei

leuk hoor
146

Yvonne zei

Hoi Ingrid,
zie je volgers ook gewoon staan hoor, 146. Vreemd dat jij ze niet ziet?
Je kaartje is supers mooi!
groetjes Yvonne

Hellma zei

Lovely card great colors for spring love your yellow doiley.

Unknown zei

Hoi Ingrid, ik kan ze wel gewoon zien hoor je volgers, en die van mijzelf ook hihi!! Je staat nu op 146!! Prachtig kaartje, hele mooie kleurtjes. Groetjes, Frea

Roelie zei

Hoi Ingrid,
hele mooie kaart heb je weer gemaakt. Dat heb ik ook af en toe, dat je op je blog niet het blokje volgers weergegeven krijgt. Maar zoals Linda al zei: op/in je dashboard (te bereiken via ontwerpen) kun je het ook zien!
Groetjes Roelie

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Het afdrukje vind ik zo leuk. Heb hem vanmiddag ook ingekleurd. Ook toevallig in groen en blauw.
Groetjes Astrid & Larissa

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Ingrid,zo mooi ingekleurd die stempel.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid