Verkoop kaarten.

zondag 22 mei 2011

Jullie gaan samenwonen




Hallo allemaal


Deze keer heb ik een kaart gemaakt voor een stel dat gaat samenwonen op korte termijn.

Ik heb Edwin en Tilda ingekleurd met Copic Sketch Markers. Het papier wat ik heb gebruikt is van First Edition Paper. Het zijn mooie blokken met veel verschillende kleuren tinten. Ik heb het gekocht bij Pipoos

Ook op deze kaart heb ik een stans gebruikt van Cheery Lynn Design, het prachtige hart.

De tekst stempel heb ik zelf gemaakt, en uitgestanst met een cirkel pons en een cirkel pons met een schulp randje. Ik hoor van veel mensen dat deze ponsen lastig te krijgen zijn. Het zijn ponsen van Kars.

De rand pons die ik heb gebruikt is van Martha Stewart. De vlinders heb ik gesneden met de Cricut en het programma Scal.

Verder heb ik de kaart afgewerkt met een metalen foto hoekje, een organza strikje, bloemen, blaadjes en roosjes. Later heb ik op de bloemen en op de vlinders wat Stickles Diamond gedaan.


Groetjes Ingrid

5 opmerkingen:

Hellma zei

Wow your card is fantastic

Chantal zei

Wauw Ingrid, hij heel leuk geworden! Prachtig! Groetjes, Chantal

chantal en sygrid zei

schitterende kaart ingrid
echt super
liefs chantal & sygrid

corryskaart zei

hoy ingrid wat een superkaart is dit geworden, zeker ook met die hartstans!
groetjes...corry

Marlies zei

Wat een super mooie kaart! Met hele mooie details, je vlinders zijn echt prachtig!
groetjes, Marlies