Verkoop kaarten.

zondag 6 november 2011

abraham


Hallo allemaal,

Na een gezellige maar vermoeiende dag op de kreadoe in Utrecht kon ik nog even tijd vinden om een kaartje te plaatsen.
Deze keer heb ik een mannen kaart gemaakt met een Magnolia afdrukje en ingekleurd met Distress inkt. Dubbel zo moeilijk vind ik. Ik vind met Distress kleuren wel erg mooi, maar als ik zo rond kijk op blogs van andere mensen dan kan ik daar nog heel veel van leren.
Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye en heet Laundry Line, het is al een oudere serie maar ik blijf hem erg mooi vinden.
Het kader, labeltje , de vlaggen lijn en de 50 zijn allemaal gesneden met de Cricut machine. De randen heb ik bewerkt met Distress Vintage Photo.
Het geponste randje is van een Martha Stewart pons.
De kleine tekst stempels (abraham ) zijn van Making Memories en heet Dilly Dally.
De tekst op het labeltje is van Hero Arts.
De bloemen zijn van een ek success pons.
Verder heb ik wat parels gemaakt met de perlen pennen en een paar brads gebruikt.

groetjes Ingrid

6 opmerkingen:

Riet zei

Wat een leuke stoere kaart Ingrid.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi ingrid
wat een schat van een kaart en echt leuk vind ik de vlaggetjes!
groetjes van corry

Els zei

Super wat een leuk kaartje is dit en de vlaggetjes staan er ook zo leuk bij.
Groetjes Els

Ans S. zei

Mooie stoere mannenkaart met leuke details.

Groetjes Ans

Marlies zei

Een super mooie kaart, mooie kleuren en super details, de vlaggetjes vind ik geweldig!
groetjes, Marlies

Els zei

Super wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes Els