Verkoop kaarten.

dinsdag 27 december 2011

Christmas Wishes

Hallo allemaal,

Zo dit is mijn laatste kerst kaart voor dit jaar. Ik had nog geen tijd gehad om hem te laten zien.
Het afdrukje is van Magnolia en ik heb het ingekleurt met Copic Markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Bo Bunny.
Het kadertje is gestanst met een Nestabilitie en daar achter heb ik een gelatine blaadje geplakt.
De grote sneeuwster/ijskristal en de blaadjes heb ik gesneden met de silhouette snijmachine.
De bloemen zijn van een pons van Nelly Snellen. De tekst heb ik eens ergens kunnen downloaden , maar waar weet ik niet meer.
Verder heb ik een stukje bolletjes lint gebruikt en natuurlijk weer mijn Perlen pennen.
Ben benieuwd wat jullie van dit laatste kerstkaartje vinden.

Groetjes Ingrid

5 opmerkingen:

celia zei

Ik vind het helemaal knap geworden!!!!
Fijne eindejaarsdagen, Celia.

Linda zei

Wat een super leuk kaartje, heel leuk zo met die gelatine
gr linda

Wil zei

Hoi,
Ik vind je laatste kerstkaart van dit jaar,hartstikke leuk.
Een leuk idee,dat gelatine.
Fijne jaarwisseling

Groeten WIL

Chantal zei

Wauw Ingrid, wat een supermooie kaart!!!!!!!! Geweldig gewoonweg! Lieve groetjes, Chantal

Beisforbeauty zei

wat maakt u mooie creaties ik ben gelijk volger van je blog geworden .

kom je ook is een kijkje nemen op mijn blog http://hetscraphoekje.blogspot.be

gr cindy