Verkoop kaarten.

dinsdag 18 december 2012

Make a Christmas wish

Hallo allemaal,

De kerst kaarten zijn de deur uit. Nu nog even wat leuke kado zakjes maken om weg te geven met de kerst.

Deze bruine zakjes heb ik gekocht bij Pipoos, ze zijn van Panduro.
Het stempeltje is van Magnolia en ik heb haar ingekleurd met Distress inkt.
De kleine sneeuw vlokjes heb ik gemaakt met Liquid Silver Pearl.
Het afdrukje is gestempeld op een ronde Nestabilitie en daar achter de geschulpte Nestabilitie.
Daar achter zit een frame van Joy.
De sterren/ijskristallen, poinsetta , takjes en het labeltje  zijn gesneden met de Silhouette Cameo.
De teskt stempel is uit een serie van Nicole, en de kleine tag stempeltje op het bruine papier zijn van Papermaia. Verder heb ik het afgewerkt met charms , pareltjes en wat glitter.

Groetjes Ingrid

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Ingrid, nou dit prachtige zakje is op zich al een cadeau om te krijgen. Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt zeg. Ik heb dit jaar wel mijn kerstcadeaus speciaal ingepakt (zie mij blog) maar dit is volgend jaar ook wel heel leuk om te doen.
Groetjes, Joke