Verkoop kaarten.

donderdag 5 januari 2012

Een kussen gemaakt van wolvilt.

Zo dit is mijn tweede post vandaag, gebeurt niet zovaak hoor.
Ik zag in het boekje Boordevol, een Magazine van Pipoos dit mooie kussen staan. Het is gemaakt van wolvilt. Ik vond hem zo leuk en dacht, laat ik dat ook maar eens proberen.
Het zijn allemaal kleine vierkantjes van 9x9 cm en 1 lapje wolvilt in het midden.
Het kussentje is in totaal 45 x 36 cm groot.
Alles is aan elkaar gezet met een feston steekje.
Zelf vind ik hem aardig goed gelukt, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Ingrid

2 opmerkingen:

Crealett zei

Hoi Ingrid, wat een superleuk idee. En wat is het eindresultaat top! Hoe heb je de letters 'home' er opgemaakt?

Groetjes, Alette

Ada zei

Hoi Ingrid,

Ik ga je volgen. Zag het boekje met de kussen bij jullie in de winkel. De kussen is erg mooi geworden.
Ga morgen je site verder bekijken, erg veel leuke dingen.

Groet Ada