Verkoop kaarten.

zaterdag 16 januari 2010

Happy Valentine`s Day.




Hallo allemaal,

Dit is het tweede doosje wat ik voor de Pipoos heb gemaakt.

Het papier is wederom van Marianne Design, de bloemen aan de rechterkant zijn ook van Marianne design.

De bloemen helemaal links zijn van Joy Crafts.

De vorm van het hart heb ik gesneden met de Cricut (George and Basics) en de tekst ook.

Ik heb voor de bovenkant, 2 x het hart gesneden en er een stukje kant tussen gedaan.

De bovenkant van het doosje ligt gewoon los, maar doormiddel van een lint blijft het wel op zijn plaats liggen. Aan het lint heb ik 2 charms gemaakt, een hartje en een sleuteltje.

Als je de Charms naar boven schuift kan het doosje toch nog los.

Verder heb ik wat Brads, Spacers en wat Strass steentjes gebruikt.

3 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuuuuw wat een schitterend doosje heb je weer gemaakt en die kleuren zijn echt geweldig

gr hetty

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, wat een schatje is het, super mooi gemaakt! Groetjes, Marianne

Anita zei

Hoi Ingrid

Wat een supermooi doosje heb je gemaakt.
Op mijn blog heb iets voor je klaarstaan. Haal je het op?

Groetjes Anita