Verkoop kaarten.

dinsdag 19 januari 2010

Voor jou.


Ik ben op dit moment verslaafd aan doosjes maken.
Ik vindt het eindresultaat altijd erg mooi, en leuk om kado te geven.
Voor dit doosje heb ik gebruik gemaakt van een afdrukje van Penny Black wat ik van iemand heb gekregen.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Copic Markers.
Verder heb ik gebruik gemaakt van een rand pons van martha Stewart. Daar overheen heb ik satijn lint gemaakt en een labeltje van Nellie Snellen, van de serie Multy Frames.
Ook heb ik een swirl gemaakt van kleine goud kleurige pareltjes.
Het swirl takje is van Bosskut, daarvan heb ik 2 aan elkaar gemaakt en in het midden een roos geplakt en wat takjes eronder.
De vlinders zijn van een Double Do stansje, ik vindt hem erg mooi, en gestanst met glitter papier.

2 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, hij is weer super mooi geworden, en wat een lief stempeltje, helemaal geweldig!
Groetjes, Marianne

Ilonka zei

hoi ingrid wat een prachtig kaartjer heb je gemaakt.
En wat een schattig stempeltje.

groetjes ilonka