Verkoop kaarten.

woensdag 13 januari 2010

Trouw kaartje.

Hallo allemaal,
Ik ben aardig op dreef vandaag, weer een kaartje klaar.
Dit maal een trouw kaartje.
Het papier heb ik gekocht, maar weet niet meer welk merk het is.
Het stempel afdrukje is van Mo`s digital Pencil.
Deze heb ik gekleurd met Prisma Color potloden die ik gisteren binnen kreeg met de post.

De bloemen zijn van Prima Marketing Inc.
De rand heb ik geponst met een Martha Stewart pons genaamt, Daisy Fan.
Om de geponste rand heb ik nog een andere kleur gedaan, een silhouette.
Verder afgewerkt met een mooie "Wedding " Brad en wat strass steentjes.

groetjes Ingrid

4 opmerkingen:

stampinganja zei

Leuke trouwkaart! Mooi gekleurd,allemaal leuk!
Groetjes uit Canada, Anja

Marley zei

Wat een prachtig trouwkaartje! Liefs, Marley

Jolara zei

wat een prachtige kaart !
Fijn weekend, mvg JOyce

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ingrid.

Liefs Riet.