Verkoop kaarten.

vrijdag 16 april 2010

Eline kado doosjes.





Hallo allemaal.
Dez keer heb ik een doosje gemaakt voor de demo van 24 April bij Pipoos in Emmen.
Het stempeltje is van Eline baby`s en is ingekleurd met Copic Markers.
Ik heb de Nestabilitie Labels 2 gebruikt.
De achtergrond van de Nestabilities heb ik geairbrusht.
Het papier wat ik heb gebruikt is van DCWV the Sweet.
De bloemen op de voorkant van het doosje zijn van Nellie Snellen, Floral punch.
De bloemen aan de binnen zijde zijn van Joy Crafts eveneens als het labeltje.
Aan de laden heb ik grote harten brads van Artemio gebruikt en daar lint doorheen gedaan, zo kun je de laden toch nog open doen.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van Organza lint, kant, strass steentjes en Brads.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Ingrid

5 opmerkingen:

Hetty zei

Wauw wat een super mooi doosje

gr hetty

Nicole Verkooijen zei

Het Ingrid

wat is je doosje gaaf geworden, mijn complimenten hoor ;-)

Lieve groetjes
Nicole Verkooijen

Yvonne zei

prachtig doosje heb je gemaakt Ingrid! Super.
groetjes Yvonne

chantal zei

wouw ingrid
wat een super leuk doosje
erg leuk
liefs chantal

Burnice zei

Fabulous. Love the colouring. Love the box! Burnice x