Verkoop kaarten.

zondag 11 april 2010

Zomaar een kaartje.

Hallo allemaal,
Een simpele maar toch een mooie kaart vindt ik zelf.
Deze keer maar weer een Magnolia stempel, ze blijven mooi.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Distress inkt.
Het kader heb ik gesneden met de Silhouette snijmachine in het programma Funtime Scrapbooking. Wat ben ik toch blij met mijn Sil.
Het papier is van Papermania "Regency".
In het midden van de bloemen in het kader heb ik hot fix steentjes geplakt. De randen van de kaart heb ik bewerkt met Stickles goud.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met een strik, roosjes en een bloem.

Groetjes van Ingrid


6 opmerkingen:

Burnice zei

really nice image Ingrid. I must try and get that one myself. Love the border. Burnice

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, ik vind hem prachtig! Heel mooi van kleur en heel stijlvol! Groetjes Marianne

Yvonne zei

Prachtige kaart! En Ingrid, simpel is vaak het mooist toch? Ik moet mij nog verder gaan verdiepen in mijn Silhouette hoor hij staat hier wel maar weet er nog niet veel van!
groetjes Yvonne

chantal zei

schitterende kaart ingrid
erg leuk gedaan
groetjes chantal

Hetty zei

Ik vind het een schitterend kaartje

gr hetty

jolanda zei

Heel erg mooi Ingrid! Zulke mooie rustige kleuren... geeft het wel een sjieke uitstraling ook. fijne avond, jolanda