Verkoop kaarten.

dinsdag 20 april 2010

Vintage kaarten.




Hallo allemaal.
Deze keer heb ik 2 Vintage kaarten gemaakt.
De eerste is een Window decoupage kaart die ik heb gekocht bij Pipoos.
De tweede een vierkante kaart.
Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is de nieuwe serie van Marianne design genaamd "Sweet Romance".
Ook het knipvel is van Marianne design.
De bloemen heb ik geponst met ponsen van Nellie Snellen. En ik heb ze geponst uit koffie filter zakjes en bewerkt met Glimmermist, en voorzien van een Brad en een spacer.
De blaadjes/takjes heb ik geponst met een pons van Pipoos.
De Swirl is ook van Marianne Design.
Verder heb ik de kaarten afgewerkt met mooie goud stickers, een zelfgemaakte pin , strass steentjes en Stickles Platinum.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Ingrid

9 opmerkingen:

Ilonka zei

wauw wat ik ervan vind supermooi echt helemaal geweldig wat apart Ingrid.

groetjes Ilonka

Jolara zei

prachtig ! GR Joyce

elly zei

oooooooooooooooooo schitterend zijn ze
echt heel mooi


groethjes elly

jolanda zei

heel mooi Ingrid... je bloemen vind ik ook prachtig geworden!! groetjes jolanda

celia zei

Mooi mooi!Liefs,Celia.

regina zei

hoi

heel mooi gemaakt!!

en die bloemen erg mooi!!

gr regina

Anita zei

Erg leuke kaartje Ingrid

Gr. Anita

chantal zei

wouw ingrid
wat een super leuke kaartjes echt super
liefs chantal

Loes zei

wat een schitterende kaarten heb je gemaakt zeg !!
Helemaal mijn ding :-)
groeten Loes