Verkoop kaarten.

vrijdag 9 april 2010

Wie wil dit t-shirt nu niet aan!!


Hallo allemaal.
Deze keer heb ik geen kaart gemaakt maar een T-Shirtje bewerkt.
Het is echt een klein shirtje hoor, maatje 50/56 . (baby maat)
Het stempeltje wat ik heb gebruikt is van Marianne Design genaamd Eline`s Baby.
Ik heb het afgedrukt met Memento inkt en ingekleurd met Copic Markers.
De tekst heb ik eerst gesneden met de Silhouette en daarna op het shirt geschreven met een Copic fineliner.
Wie wil dit mooie T-Shirt nu niet dragen.
Groetjes Ingrid

6 opmerkingen:

chantal zei

wouw ingrid
wat een super leuk idee
erg leuk
liefs chantal

Hetty zei

Wat is dat super gaaf ik wist niet dat
de copics ook op t-shirt ging

gr hety

Jennie zei

Erg lief !!

gr. Jennie

Inger Harding zei

Wowwww...what a super cute T-shirt!!!! :o)
Have a wonderful weekend.

♥ Hugs, Inger

Yvonne zei

Hoi Ingrid,

Heel erg mooi! Leuk cadeau ideetje voor Greta?? Onze toekomstige oma! Super!
groetjes Yvonne

corrie zei

wat een lief truitje is het geweldig gedaan groetjes corrie