Verkoop kaarten.

zondag 5 december 2010

Kerst kadootjes

Hallo allemaal,
Alweer een kerst kaart, jaja.
Ik ben blij dat ik alle kaarten voor de kerst bijna klaar heb.
Dit is weer afdrukje van Magnolia kerst en heb ik ingekleurd met Copic Markers. Het kaddotje, haarband en de roezeltjes aan de kleding heb ik bewerkt met Stickles Star Dust.
Het papier wat ik heb gebruikt is van SEI.
De tekst heb ik gedownload op het internet, je kan hem hier vinden, ze zijn echt leuk.

http://kaartenknutselsvanfemke.blogspot.com/search/label/freebies

De sterren zijn van een MS pons en zijn bewerkt met Liquid Applique en daarna met Stickles Star Dust. In het midden heb ik een soort stras steentje geplakt, Die heb ik gekocht toen ik op vakantie was, dus geen idee hoe die winkel heet. Je kon ze kopen per meter, en dan gewoon los knippen.
Het achtergrondje is ge-embost met een embossing folder voor de Cuutlebug. En de randpons is weer van MS.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, blaadjes van een Nellie Snellen Pons, takjes van een MS pons, roosjes en veel glitter.

Groetjes Ingrid

7 opmerkingen:

Unknown zei

Een heel mooi kaartje Ingrid!! Je hebt Tilda weer zo prachtig ingekleurd!! Groetjes, Frea

Monique zei

Leuke kaart!
groetjes

Marrie zei

Hallo Ingrid

Je kaart is weer super leuk.

Groetjes Marrie

Els zei

Zo wat een super leuke kaart is dit en vooral de achtergrond doet het bijzonder leuk.
Gr. Els

chantal zei

schitterende kaart ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Ingrid,zo lief en mooi ingekleurd je stempel.
Mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Joke zei

Hoi Ingrid ik ben je volger geworden ik geniet elke keer weer van je kaartjes en dit kerstkaartje is ook zo,n snoepie.
Kom ook eens op mijn blog kijken.
groetjes Joke