Verkoop kaarten.

maandag 13 december 2010

A Wish for the Happiest & Jolliest Christmas Ever.

Hallo allemaal,
Deze keer 2 kerstkaarten. Ik moest nog even snel een aantal maken.

Bij de eerste en de tweede kaart heb ik hetzelfde afdrukje van Magnolia gebruikt. Het afdrukje is op beide kaarten ingekleurd met Copic Markers.
Bij de bovenste kaart heb ik scrap papier gebruikt van Euphoria Paper Pad.
De ge-emboste achtergrond heb ik zelf gemaakt. En later ge-airbrusht.
Het kadertje heb ik gesneden met de Cricut en de tekst heb ik erop geprint.
De kerst bloemen zijn van een Nellie Snellen pons en de takjes van een Martha Stewart pons.
De rand heb ik ook geponst met een Martha Stewart pons.
Verder heb ik de randen van de kaart bewerkt met Stickles Star dust.

Bij deze bovenste kaart heb ik bijna het zelfde materiaal gebruikt, alleen andere kleuren.
Het papier is van Echo Park Paper. De kerstroosjes heb ik kant en klaar gekocht.
De takjes zijn gestanst met een stans van Crealies en ik heb wat plak parels gebruikt.

Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Groetjes Ingrid


9 opmerkingen:

Linda zei

schitterende kaartjes, bijna het zelfde en toch zo anders. helemaal toppie hoor
gr linda

Roelie zei

Hoi Ingrid,
weer hele mooie kaartjes, persoonlijk vind ik de onderste wat warmer van kleur.
Groetjes Roelie

Linda zei

Wat zijn ze mooi Ingrid.

Gr linda

fridel zei

heel mooi kaartje prachtig hoor

Lia zei

werkelijk prachtige kaarten

groetjes Lia

Marrie zei

Hallo Ingrid

Wat zijn ze mooi je kaarten.
Die takjes zijn ook mijn favoriete stans.

Groetjes Marrie

Anita zei

Wat een schatjes weer Ingrid

Gr. Anita

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Ingris,lief die stempel,mooi beiden ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterende kaarten ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal