Verkoop kaarten.

woensdag 1 december 2010

Merry Christmas.


Hallo allemaal,
Wat leuk dat er al een aantal mensen zijn die mee willen doen met de Candy die op mijn blog staat. Ik hoop natuurlijk dat er nog meer reactie bij komen.
Nu even over de kaart die ik vandaag heb gemaakt.
Het afdrukje heb ik gekregen van mijn hobbymaatje, dank je wel. Het afdrukje is van de Magnolia Event 2010.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Copic Markers. Het papier wat ik heb gebruikt is van DCWV The Winter Combo, ik blijf het een mooi blokje vinden. Ik heb het gekocht bij Pipoos.
De sterren zijn van een Martha Stewart pons, en heb ik bewerkt metLiquid Applique en daarna heb ik er Stickles overheen gedaan.
De nestabilities die ik heb gebruikt zijn de Cirkels en daarop een kanten rond kleedje (doily).
De rand heb ik geponst met een Martha Stewart pons.
De takjes heb ik gesneden met de Cricut en het programma Scal, ook die zijn bwerkt met Liquid Applique en Stickles.
De blaadjes zijn van een Nellie Snellen pons.
Groetjes Ingrid
Verder afgewerkt met wat kleinere blaadjes en veel glitter en stras steentjes.

8 opmerkingen:

Linda zei

Wat een lief kaartje
gr linda

Marrie zei

Hallo Ingrid

Ik vind je kaart super leuk.

Groetjes Marrie

Miranda zei

Hoi Ingrid,

Het is een schitterende kaart geworden, ik hou wel van glitters :D

Groetjes Miranda

Unknown zei

Wow die is leuk zeg Ingrid, helemaal mijn smaak!! Groetjes, Frea

Roelie zei

En alweer zo'n mooi kerstkaartje! Ik vind die papierlijn ook super, maar moet zien of ik nog tijd (en puf) heb om er dit jaar nog iets mee te doen...
Groetjes Roelie

Els zei

Een schitterend kaartje vind ik dit en ook hoe je de sjaal en muts hebt gedaan met de glitters is echt prachtig.
Gr. Els

chantal zei

schitterende kaart ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ingrid,lief die stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.