Verkoop kaarten.

vrijdag 3 december 2010

Kerst..............

Hallo allemaal,

Ik vindt deze stempel zo leuk dus heb ik er maar weer een kaartje meegemaakt.
De stempel is van Magnolia Event 2010, en de andere stempels zijn van een eerdere kerst serie van Magnolia.
Ik heb het ingekleurd met Copic Markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Echo Park Paper Co.
Op de sjaal, muts en het bolletje van de muts heb ik Star Dust Stickles gedaan.
De sterren zijn van een Martha Stewart pons en zijn bewerkt met Liquid Applique en daarna Star Dust Stickles. Ook het ijspegel randje is van Martha Stewart.
De licht groene kerst takjes zijn van een mal van Marianne Design. De "wokkels" heb ik gemaakt met jute bindtouw en daarna ingespoten met lijm en dan door de glitter gehaald.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met verschillende bloemen, roosjes, pearlspray en wat kleine hulst blaadjes.

Zelf vindt ik de kaart erg mooi geworden.

Groetjes Ingrid

7 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaar ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Linda zei

heel mooi gedaan
gr linda

Els zei

Alweer zo'n schitterend kaartje en die stickles zijn erg mooi zo.
Groetjes Els

Linda zei

Heel erg mooi Ingrid.

Gr Linda

Lia zei

Ook alweer zo'n leuk kaartje, zeker een gaaf stempeltje van Tilda.

groetjes Lia

Roelie zei

Hihihi, heeft ze alweer een kerstkaart gemaakt! Ben je al bezig voor volgend jaar of zo? ;-)
Weer een supermooie kaart. Ik vind die kerstboomstempels zo heel erg mooi...
Groetjes Roelie

Unknown zei

Wow wat een mooie kaart Ingrid, dat bloemarrangement is echt schitterend. 't Is ook een erg leuk stempeltje. Groetjes, Frea