Verkoop kaarten.

woensdag 22 december 2010

Prettige kerstdagen..................


Hallo allemaal,
Jaja weer een kerst kaart, kan nog toch.
Het afdrukjes is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Copic Markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Bo Bunny Midnight Frost Collection, deze heb ik op de Kreadoe in Utrecht gekocht. Mooi blokje is het.
Het kadertje, de ijskristallen en de takjes heb ik gesneden met de Cricut. De sterren heb ik bewerkt met Liquid Applique en Stickles Star Dust en in het midden een pareltje gemaakt met de perlen pen.
De takjes heb ik ingespoten met glimmermist Frost.
In de openingen van het kadertje heb ik ook pareltjes gedaan.
De metalen hoekjes heb ik ook op de beurs gekocht, weet het merk niet meer.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, roosjes , blaadjes van een Martha Stewart pons, en zelfgemaakt "wokkels".
groetjes Ingrid

3 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaart ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Unknown zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Fijne feestdgen en een gelukkig 2011.
Liefs Marjon

Els zei

Alweer zo'n prachtige kaart.
Gr. Els