Verkoop kaarten.

dinsdag 7 december 2010

We Wish You a Merry Christmas.........


Hallo allemaal,
Nog even weer een kerst kaart, een hele simpele maar toch wel weer leuk.
Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Copic Markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Creative Imaginations. Het is geen kerst papier maar ik vindt het wel kunnen.
De kerst/tekst boom heb ik gesneden met de Silhouette snijmachine en het bestandje heb ik gekocht in de online winkel van Quickutz. Ik heb het ingespoten met glimmermist.
Het randje is geponst met een MS pons, en de sterren zijn ook geponst met een pons van MS.
De rand pons en de sterren heb ik bewerkt met Liquid Applique en daarna met Stickles Star Dust.
De hoekje van de kaart voorzien van parels met de Perlen Pen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Mocht er iemand nog interresse hebben in een Cricut Create dan kun je het onderste berichtje nog even lezen.
Groetjes Ingrid

7 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ingrid, dat is mooi zeg die uitgesneden kerstboom!! En dat randje met die ijspegels vind ik ook super leuk!! Groetjes, Frea

Linda zei

wat een mooi kaartje
gr linda

Riet zei

Prachtige kaart Ingrid,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Roelie zei

Heel mooi papier, en die boom vind ik ook geweldig! Super zo'n machine waar je zulke mooie dingen mee kunt snijden.
Groetjes Roelie

chantal zei

schitterende kaart ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Lia zei

Prachtig, stijlvol zelfs,

groetjes Lia

Linda zei

Wat prachtig Ingrid.

Gr Linda