Verkoop kaarten.

zaterdag 1 januari 2011

You are so special to me!


Hallo allemaal,


Allereerst wil ik iedereen de beste wensen doen voor 2011.
Dat het een mooi jaar mag worden.
Het is al weer een aantal dagen geleden dat ik een kaartje heb geplaatst, deze had ik al klaar dus moest ik het ff plaatsten.
Het afdrukje is speciaal gemaakt voor Creashop Duymelot en heet Celebration Tilda.
Ik heb haar ingekleurd met Copic markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Jack and Jill. Mooie lichte tinten. De tekst heb ik geprint.
De cirkel stans is een nieuwe stans van Nellie Snellen, en de cirkel erachter komt ook uit dit setje.
De rand is geponst met een MS pons.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met roosjes en wat takjes geponst met een MS pons.
In de hoeken van de kaart heb ik wat parels gemaakt met de Perlen pen.
groetjes Ingrid


5 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kaartje ingrid
erg leuk gedaan
ik wens jullie ook een gelukkig gezond en creatief nieuwjaar
liefs chantal

Els zei

Heel leuk kaartje en met de tekst is het dan helemaal leuk.
Gr. Els

Roelie zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt! Beste wensen nog!
Groetjes Roelie

Unknown zei

Hallo Ingrid, wat een schattig kaartje en het is idd. een heel lief stempeltje. Groetjes, Frea

Anneke zei

wat een super leuk kaartje ingrid.
verder nog de beste wensen voor een fantastisch 2011