Verkoop kaarten.

donderdag 20 januari 2011

Een speciale dag.




Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt met 1 van de nieuwe Magnolia stempels en ingekleurd met Copic Markers.
Het papier is van Basic Grey en heet Olivia Paper Pad.
De nestabilitie die ik heb gebruikt is van Labels Seven.
De achtergrond achter het stempel afdrukjes is van een Cuttlebug embossing folder en heb ik de geemboste delen gekleurd met Copic Markers.
De blaadjes zijn van een Martha Stewart pons en van een Nellie Snellen pons.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met pareltjes van de Perlen pen, strass steentjes, bloemen en roosjes.
De tekst heb ik geprint en ingespoten met glimmer mist.

Groetjes Ingrid

10 opmerkingen:

Ilonka zei

whow Ingrid

een te gek kaartje, en wat een fantastisch mooi papier.

groetjes Ilonka

chantal zei

schitterend kaarje ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Sanne zei

Wow, wat is dit een lief kaartje! Leuke stempel!

Liefs Sanne

Unknown zei

HOi Ingrid, wat een prachtig kaartje toch weer. Groetjes, Frea

chrilvian zei

wat een leukje
misschien kom ik morgen wel ff langs in de winkel

Roelie zei

Wat een lief kaartje heb je er van gemaakt, slim ook die embossdelen inkleuren...
Groetjes Roelie

Wil zei

Hoi,

Wat een snoeppie van een kaart heb je gemaakt,
Koplimenten hoor!!!!

Groeten WIL

Els zei

Heel leuk kaartje en leuke label zit erop.
Groetjes Els

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

what a precious card i love the papers and the pretty embellishments.
your blog is very pretty!
have a wonderful weekend
Claudia

Joke zei

Wat een mooi kaartje Ingrid,mooie kleuren heb je grbruikt en een leuk labeltje zit erop.
Fijne zondag groetjes Joke