Verkoop kaarten.

dinsdag 25 januari 2011

Happy Birthday to You.



Hallo allemaal.

Weer een kaartje met een Magnolia stempel erop. Ook deze is uit de nieuwe serie van Magnolia. Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is volgens mij van BasicGrey, ik had hier nog een stukje van in de kast liggen.

Het kader heb ik gesneden met de silhouette snijmachine, en het kadertje met de tekst heb ik gesneden met de Cricut. De tekst heb ik er later opgeprint.
Het ge emboste achtergrondje heb ik met een embossing folder van de Cuttlebug gemaakt en in het midden van de bloemen heb ik stipjes gemaakt met een Copic Marker.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, roosjes, blaadjes van een L-em.com pons die ik een tijd geleden heb gekocht bij Doeding in Spijkernisse.
En natuurlijk wat Stickles Star Dust en een paar strass steentjes.

Groetjes Ingrid

9 opmerkingen:

Ilonka zei

owwhhh wat een dotje van een kaart. Zo lief !

groetjes Ilonka

celia zei

Het is schitterend!!!
Liefs, Celia.

chrilvian zei

jij bent mooi op dreef
prachtig

Marrie zei

Hallo Ingrid

Wat een schattig kaartje.
Vind ge stempel heel lief.
Leuk papier heb je gebruikt.

Groetjes Marrie

chantal zei

schitterend kaartje ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Unknown zei

Hoi Ingrid, wat een mooie kaart! Ik vind dat kadertje dat je erom hebt geplaatst erg leuk. Groetjes, Frea

Wil zei

Hoi,
Wat een super leuke kaart!!!!

Groeten WIL

Roelie zei

Hoi Inrid,
wat een lief schatje is dit...
Groetjes Roelie

Eline Wiebrens zei

Hoi,
Wat maak je leuke kaartjes. Ik ben gelijk volger geworden, als je zin hebt kom dan ook eens bij mij langs.
groetjes Eline