Verkoop kaarten.

dinsdag 11 januari 2011

Hartelijk gefeliciteerd


Hallo allemaal,
Het heeft even geduurd voor ik weer een kaartje voor mij Blog klaar had omdat ik het druk had met andere bezigheden, maar hier is het nieuwe kaartje dan.
Het afdrukje is van Magnolia en ik heb haar ingekleurd met Copic Markers.
Het haar is donkerder geworden dan wat ik in gedachten had maar opzich valt het me ook nog wel mee.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Sei. Het is van een collectie van vorig jaar maar ik blijf het mooi vinden.
De Nestabilitie die ik heb gebruikt is Labels Eleven.
De geponste rand heb ik gedaan met een Martha Stewart pons.
De tekst is geprint en heb ik ingespoten met Glimmermist.
Ja en de bloemen.........
De bloemen/Hortensia`s die heb ik geponst met een Olba ponsje, ingespoten met glimmermist , en heb ik 1 voor 1 op een bolletje Artista klei geplakt. De blaadjes zijn van een blaadjes pons van Pipoos en heb ik toen in de embossing pons van Nellie Snellen gedaan.
Het blad is gelijk aan die van Nellie Snellen, alleen een stuk kleiner. Zo krijg ik toch wat nerfjes in het blad.
Toen de bloemen/Hortensia`s droog waren heb ik met een perlen pen wat stippen erin gemaakt en ben ik er met een sponsje met distress inkt overheen gegaan.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Ingrid

6 opmerkingen:

celia zei

Wat wij ervan vinden?!Voor mijn part is hij schitterend!!!!!!
Liefs,Celia.

Ilonka zei

Whow een superleuk kaartje, erg mooi !!

groetjes ilonka

Roelie zei

Hoi Ingrid,
wat een lekker mierzoet kaartje heb je gemaakt! Ik vind het donkerder haar juist heel mooi...
Groetjes Roelie

Anita zei

Leuke kaart Ingrid en wat super die bloemen, leuk idee.

Gr. Anita

Anoniem zei

Mooi kaartje!

Liefs, Myriam

WILMA zei

Schitterende kaarten heb je gemaakt Ingrid! Ik loop een beetje achter met het volgen van de blogs, sorry.
Liefs
Wilma