Verkoop kaarten.

zondag 23 januari 2011

Throwing Hearts....



Hallo allemaal,

Wat een heerlijke vrije dag. Het is ook echt weer om binnen te zijn en lekker te gaan zitten freubelen.
Ik heb deze Tilda gekleurd, ze komt uit de laatste serie van de Magnolia stempels. Ze is ingekleurd met Copic markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye en heet Be Loved.
Het kadertje waar de tekst op staat en de hoekjes heb ik gesneden met de Cricut. De tekst heb ik er later opgeprint.
De hartjes border is van een Martha Stewart pons, en de geemboste achter grond heb ik gemaakt met een cuttlebug embossing folder met Colorcore papier.
De blaadjes/takjes zijn van een stans van Crealies en de kleine bladdjes van een Pipoos pons.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met veel Stickles Stardust en bloemen/roosjes.

Groetjes Ingrid

10 opmerkingen:

awoons zei

hij is ontzettend leuk geworden...

groetjes astrid

chantal zei

schitterend kaartje ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Marrie zei

Hallo Ingrid

Wat een schatje is je kaart zeg.
Ik vind hem heel mooi.
Dat heb je weer leuk gedaan.
Ik vind de stempel heel leuk heb hem ook moet er nog iets mee doen.

Groetjes Marrie

Sanne zei

Erg mooi! Leuk die hartjes!

Liefs Sanne

Welkom bij Happy Stamper zei

Heel mooi kaartje, krijg al helemaal een valentijns gevoel hihihhi.

Nogmaals erg mooi.

Lieve groetjes
Angelique

chrilvian zei

leuk hoor
vind de bloemenboeketje erg leuk en passend bij de rest
heb ook mijn nesties gisteren allemaal binnengekregen

Unknown zei

Hallo Ingrid,
Prachtig mooi gemaakt.
Liefs Marjon

Unknown zei

Wat een prachtige kaart, ik vind deze Tilda zo leuk stoer met die laarzen!! Groetjes, Frea

Riet zei

Prachtige kaart Ingrid,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Joke zei

Een mooi kaartje Ingrid.
En kleuren gebruikt die je zelf niet zo gauw zou gebruiken,maar het resultaat mag er zijn.
groetjes Joke