Verkoop kaarten.

donderdag 27 januari 2011

Special memory



Deze keer een heel andere afdrukje, dit is een afdrukje van Sugar Nellie en heb ik digitaal gekocht.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Copic Markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van K&Company en heet Wedding Ivory Mat Pad.
Ik had het al heel lang in de kat liggen maar kwam nu goed van pas.
De bloemen heb ik gesneden met de silhouette snijmachine en daarna ingespoten met Glimmermist en voorzien van een bruine kraal.
Ook de blaadjes zijn gesneden met de Silhouette.
De Nestabilities die ik heb gebruikt zijn de Large Cirkels en de geschulpte ervan, en voor het labeltje heb ik ook een Nestabilitie gebruikt, maar weet niet meer hoe deze heet.De tekst is een stempeltje van Kaisercraft.
De vlinder is van metaal, zilverkleur, maar heb deze gekleurd met een bruine Copic Marker.
Verder heb ik wat lint gebruikt en een paar parels gemaakt met een bruine perlen pen.

Groetjes Ingrid

7 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi hè deze digi's! Ik heb ze ook gekocht maar nog niet gebruikt. Ik zit momenteel helemaal in de Victorian Sweethearts. Heb net de derde geplaatst. Je kaart is echt prachtig Ingrid, mooie kleuren en lay out! Groetjes, Frea

Wil zei

Wat is t weer een mooie,creatie geworden,
Heel mooi van kleur.
Komplimenten hoor.

groeten WIL

Roelie zei

Owwwwww wat is dat een lief schatje zeg!!!
Groetjes Roelie

chantal zei

schitterend kaartje ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Janie Printz zei

So beautifully colored !!! She looks just like a real life doll or sweet child. LOVE this wonderful image.
Janie

Yvonne zei

wat een lieverd is dit zeg. Heb je blog al even niet meer bezocht maar wat heb je de afgelopen tijd toch weer een schitterende kaartjes geplaatst.
groetjes Yvonne

Harry zei

Deze vindt ik het mooist