Verkoop kaarten.

maandag 24 januari 2011

Jij bent speciaal.



Hallo allemaal,
Jaja weer een kaartje. Het werk in huis is aan de kant dus dan heb ik lekker tijd voor mezelf.
Ik heb een Magnolia afdrukje gekleurd uit de nieuwste serie van Magnolia, wat een leuk afdrukje is dit. Ik heb het ingekleurd met Copic markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Magnolia uit een oudere serie.
Het randje is van een nellie Snellen stans. De Nestabilitie die ik heb gebruikt heet Labels Eleven. Ik heb er zelf een schaduw achter gemaakt.
Het achter grondje met bloemen is van een Cuttlebug folder en heb ik met ColorCore papier gedaan en toen iets opgeschuurd.
De harten zijn van een martha Stewart pons en heb ik ingespoten met glimmermist, de tekst is geprint, en verder heb ik wat bloemen op de kaart gemaakt.

Voor diegene die nog interesse hebben in stempels, dan kun je aan de rechterkant van mijn blog de link "stempels te koop" aanklikken en dan kom je in mijn picassa album terecht.

Groetjes Ingrid

8 opmerkingen:

chrilvian zei

och meid wat een plaatje
leuk hoor
hier is het huishouden nog niet aan kant
momenteel word er weer iets overhoop gehaald
tjeu........

Unknown zei

Hij is schattig Ingris!! Ik vind die harten zo leuk, is dat een stans of een pons?? Groetjes, Frea

ingridskaartenhuis. zei

Hallo Frea,

het is een pons van Martha Stewart

Groetjes Ingrid

Sanne zei

Heel erg mooi! Ontzettend lief!

Liefs Sanne

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid,zo leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Wil zei

Hoi,

Een super leuke kaart,met mooie kleuren
Komplimenten hoor

groeten WIL

Els zei

Erg leuk/lief kaartje vind ik dit.
Groetjes Els

Roelie zei

Hoi Ingrid,
ondanks dat ik niet van rood en niet van hartjes houd, vind ik het toch een hele mooie kaart geworden!
Groetjes Roelie