Verkoop kaarten.

zondag 16 januari 2011

I am Dreaming of You.

Hallo allemaal,

Ja hoor, ik heb de nieuwe stempels van Magnolia Celebration al mogen ontvangen.
Ze zijn weer prachtig.
Ik heb Tilda ingekleurd met Distress inkt.
Het scrap papier wat ik heb gebruikt is van Bo Bunny en heet Crush Collection.
De harten heb ik gestanst, het zijn de nieuwe stansen van Nellie Snellen. Achter het grote hart heb ik een schaduw gemaakt en daar heb ik een stik steekje op getekend. Het kleine hartje, de rode, daar heb ik de randen met Distress Crackel paint bewerkt, en later ben ik er met wat witte inkt overheen gegaan, je kan dan de barstjes wat beter zien.
Het geponste randje is van een Martha Stewart pons.
De blaadjes die ik heb geponst zijn van Nellie Snellen en van L-Em.com.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, roosjes, brads , strikje van organza lint en wat stickles.

groetjes Ingrid

14 opmerkingen:

Wil zei

OH,wat een mooie,leuke kaart.
Ik houd wel van rood,en wat een leuk stempeltje,
Komplimenten hoor,
en nog een fijne zondag.

Groeten WIL

celia zei

Wow Ingrid dit is knap...mooi voor volgende maand...hihi
De nieuwe collectie is weer super!!!Spijtig dat de verzendkosten steeds zo hoog zijn, op sommige plaatsen moet je al meteen voor een hoog bedrag kopen of je betaald gewoon het dubbele aan verzending!;-((
Heel veel liefs,Celia.

Ilonka zei

hoi Ingrid
wat een superleuk kaartje ik heb je toegevoegd bij mijn lijst hoor want je hebt weer schitterende creaties gemaakt.

liefs ilonka

Unknown zei

Hoi Ingrid, een dotje is dit! groetjes, Frea

chantal zei

wouw schitterend kaartje ingrid
erg leuk gedaan
liefs chantal

Joke zei

Jij heb niet stil gezeten wat een mooie kaartjes heb ik voorbij zien komen,ook je laatste wat een schatje, leuk eens een rode kaart.
groetjes Joke

chrilvian zei

leuk hoor
zit met smart te wachten op de harten nestabilities

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Els zei

Prachtige kaart en mooie warme kleur ook.
Groetjes Els

Anneke zei

geweldig mooie kaart en prachtige details.
ook de bloemetjes zijn geweldig mooi.

Marrie zei

Hallo Ingrid

Wat is dat een prachtige kaart zeg leuke stempel is dat ze blijven leuk he de Magnolia stempels.

Groetjes Marrie

Anoniem zei

Wat een mooie kaart zeg!!
Ik vind die bloemen onderin echt onwijs leuk zo!
Groetjes Miranda

Sanne zei

Ik kom jouw blog tegen via de bloghop. Zo zie je maar weer waar die goed voor is! Jouw kaartjes spreken me erg aan, dus ik ben meteen volger geworden!

Groetjes Sanne

Anita zei

Prachtig!!

Gr. Anita